Over mij en mijn werk

Schilderijen en tekeningen

Ik exposeerde voor de eerste keer in 1988 in “de Schakel” in Heerhugowaard.
Vanaf 2000 breng ik Heerhugowaard in beeld: tekeningen, schilderijen, wandkleden, affiches en bouwplaten.
Daarnaast beheer ik de collectie tekeningen van Grada Bouman, kunstenares in de Langedijk rond 1960.